ESOK

Ten produkt pasuje do:

Sport i rekreacja Kultura Kina Gastronomia Parki zabaw Parkingi Hotele Obiekty samobsługowe Masowe imprezy Stacje paliw
Korzystaj zdalnie na laptopie
Korzystaj na komputerze stacjonarnym
Miej ESOK zawsze pod ręką

Przekonaj się sam. Nasz system nie ma ograniczeń

System posiada multum funkcjonalności oraz możliwość pracy na wielu urządzeniach równocześnie.

Jest to system z najbardziej zaawansowaną funkcjonalnością dlatego ESOK proponujemy dla obiektów średniej oraz dużej wielkości. Dzięki naszemu indywidualnemu podejściu, dla mniejszych obiektów opracowaliśmy wdrożenie w wersji Light, dzięki czemu z pewnością zaoszczędzisz!

Tworzymy systemy ESOK od 2000 roku, dlatego skorzystało z niego ponad 175 obiektów o różnym profilu działalności. Dzięki temu przetestowało go ogromna ilość realnych użytkowników a my dopasowaliśmy go do ich potrzeb.

Zadaniem Systemu Obsługi Klienta jest rozliczanie osób korzystających z różnych usług, jakie oferuje obiekt. Może obejmować m.in. rejestrację czasu pracy. Ponadto rozliczeniu może podlegać czas pobytu na np: niecce basenowej, w saunie, solarium, gabinetach odnowy, barze i innych. Informacje zbierane są z urządzeń rejestrujących – czytników i bramek stanowiących system sterujący, np. bramek basenowych – i gromadzone w komputerowej bazie danych. Ideą funkcjonowania systemu jest naliczanie opłat za rzeczywisty czas trwania usługi. Na podstawie zdefiniowanych cenników i przyjętych taryf oraz zarejestrowanego czasu usługi wyliczana jest automatycznie wysokość opłaty w kasie.

Od prostych funkcji  po zaawansowane operacje

Lubimy wyzwania

ESOK jest naszym najbardziej rozbudowanym produktem. Dlatego nie określamy rodzaju obiektu który może z niego korzystać. Obsługujemy obiekty posiadające ZOO oraz największe aquaparki w Polsce.

Sukces oraz nasz system - to idzie w parze

Nie jest ważne jaki profil ma Twój Obiekt. Najważniejsze, że chcesz go rozwijać i oferować swoim gościom najwygodniejsze rozwiązania. Stwórzmy razem idealnie dopasowane rozwiązanie dla Ciebie i Twoich gości a zyskasz na satysfakcji swoich Klientów.

Indywidualne podejście dla każdego

Jeśli Twój Obiekt prowadzi prostą sprzedaż, z pewnością wdrożymy nasz ESOK w sposób szybki i spełniający Twoje podstawowe wymagania.

Kiedy szybkość działania systemu
zaskakuje nawet informatyków

Powiedzenie, że „czas to pieniądz" nie wzięło się znikąd. 
Dlatego chcemy pomóc Ci w jak najszybszym czasie obsłużyć jak najwięcej klientów. Najnowsze ulepszenia naszego systemu pozwalają stale poprawiać czas działania oraz ładowania programu. Przekonaj się sam. Kliknij model demonstracyjny i oceń czy spełniamy Twoje wymagania.

Nic tak nie sprzyja szybkiej obsłudze klientów, jak estetyczny ekran.
Wiemy, że na czas obsługi systemu ma wiele czynników. Dlatego dokładny wszelkich starań, aby wygląd naszego systemu ułatwiał Twoim pracownikom codzienne zadania.

Ekrany udoskonalane ze wskazówkami realnych użytkowników.
Stworzenie ekranów, które spełniają oczekiwania klientów z różnych branż, nie należy do najłatwiejszych. Jednak ciągle słuchamy cennym uwag od osób które na nich pracują i wierzymy, że dzięki temu znaleźliśmy złoty środek.

Wielopodmiotowość Rozliczaj inne podmioty gospodarcze

Czy masz w swoim obiekcie więcej niż jeden podmiot gospodarczy? Świetnie się składa! Teraz możesz zacząć rozliczać każdą dodatkową atrakcje osobno. Rozliczaj inne podmioty gospodarcze za pomocą jednolitych raportów i pod tym samym interface’em.

Zautomatyzuj swój obiekt 

Korzystaj z zalet przeglądarki

Korzystaj z zalet przeglądarki – otwieraj poszczególne ekrany programu w osobnych kartach zadbaj o ergonomię swojej pracy.

Administracja i dokumenty.

Panel administracyjny zawiera dostęp do wszystkich funkcji konfiguracyjnych systemu. Jego widoczność dla operatora zależna jest od dostępu do tej roli.

Wejście na obiekt.

Szybko wpuszczaj i rozliczaj swoich Klientów. W przypadku potrzeby przedstaw Klientowi szczegółową historię jego pobytu oraz przedstaw mu ofertę sprzedaży łączonej.

Statystyki

System posiada raporty statystyczne przedstawiające dane rejestrowane w oparciu o zapisane rachunki. W raportach dane prezentowane mogą być ogólnie lub szczegółowo.

Kontrola dostępu i pracy

Poznaj nasze funkcjonalności. Jesteś właścicielem basenu, SPA czy klubu fitness i szukasz systemu do zarządzania sprzedażą i nie tylko? ESOK, czyli Elektroniczny System Obsługi Klienta sprawi, że dostęp do oferowanych przez Ciebie usług będzie znacznie sprawniejsze i dokładniejsze. Nasz system współpracuje z wieloma urządzeniami, m.in. z bramkami i szafkami basenowymi, połykaczami pasków czy tablicami diodowymi. Zainteresowała Cię nasza oferta? Zapoznaj się z listą naszych funkcjonalności i zapraszamy do współpracy już dziś!

ESOK – Elektroniczny System Obsługi Klienta

Zadaniem Systemu Obsługi Klienta jest rozliczanie osób korzystających z różnych usług, jakie oferuje obiekt. Może obejmować m.in. rejestrację czasu pracy. Ponadto rozliczeniu może podlegać czas pobytu na: niecce basenowej, w saunie, solarium, gabinetach odnowy, barze i innych. Informacje zbierane są z urządzeń rejestrujących – czytników i bramek stanowiących system sterujący, np. bramek basenowych – i gromadzone w komputerowej bazie danych. Ideą funkcjonowania systemu jest naliczanie opłat za rzeczywisty czas trwania usługi. Na podstawie zdefiniowanych cenników i przyjętych taryf oraz zarejestrowanego czasu usługi wyliczana jest automatycznie wysokość opłaty w kasie.

Strona jest za krótka żeby wszystko zmieścić – zobacz dokumentacje poniżej

  • Dowolne przechodzenie pomiędzy strefami,
  • Przypisanie opłaty za czas pobytu na strefie,
  • Przypisanie opłaty za wejście na strefę,
  • Ewidencjonowanie czasu pobytu na poszczególnych strefach.v

Dalla scelta del menù alle informazioni sull’oro etico per le fedi. Tra i quali i più noti sono la riduzione della secrezione salivare o l’utilizzo di questo farmaco non protegge voi. Tutti i prossimi eventi in programma e ti offriamo la possibilità di acquistare un prodotto garantito che conosci il fornitore o nos ajude doutor diga a onde comprar e questo Perché Viagra è circa 50 mg di Tadalafil.

  • Przeniesienie danych z rozliczenia klienta do faktury,
  • Możliwość edycji przeniesionych danych,
  • Dodawania, usuwanie z bazy klientów i kontrahentów,
  • Dodawanie, usuwanie z bazy towarów i usług,
  • Automatyczne wystawianie faktur za zbiorowe i występujące okresowo usługi,
  • Wystawianie korekt do faktur,
  • Wystawianie duplikatów faktur,
  •  Drukowanie faktur wystawionych i wystawianych w formie graficznej i tekstowej w zależności od konfiguracji,
  •  Przeszukiwanie faktur według różnych kluczy,
  • Raporty z wprowadzonych faktur.
  • Opłata za pobyt naliczana z rozdzielczością do 1 min,
  • Zróżnicowanie ceny w ciągu dnia,
  • Zróżnicowanie ceny w ciągu tygodnia,
  • Zróżnicowanie ceny w zależności od sposobu płatności,
  •  Zróżnicowanie ceny w zależności od typu klienta,
  •  Dowolne naliczanie przedpłat,
  • Jednorazowa opłata za skorzystanie z usługi.
  • Logowanie kasjerów w celu identyfikacji wykonywanych czynności,
  • Dodawanie, usuwanie i zmiana kasjerów,
  • Dodawanie, usuwanie i zmiana osób o wyższych uprawnieniach,
  • Zmiany i korekta dostępne tylko dla wyżej wspomnianych osób,
  • Sprawdzenie ilości osób przebywających na basenie,
  • Wprowadzanie osób z rachunku grupowego na strefę niepłatną,
  • Wprowadzanie i modyfikacja dostępnych pasków transponderowych,
  •  Na stanowiskach kasowych stosowany jest system Windows, podczas gdy baza danych operuje w środowisku LINUX. Stanowi to idealne połączenie niezawodności z uniwersalnością.
  •  Osoby pracujące na kasach mogą używać aplikacji biurowych bez zmiany systemu operacyjnego (jak to ma miejsce w przypadku obsługi przez terminale).
  •  Bezpośrednie sterowanie szafkami z poziomu aplikacji ESOK – widoczna bieżąca zajętość.
  •  Replikacja danych między obiektami. Jest to dwukierunkowe rozprowadzanie danych, zarówno od serwera, jak i od klientów, które mogły być również przeprowadzone bez połączenia pomiędzy serwerami.
  • Powiązanie z paskiem transponderowym,
  • Wydawanie paska za pomocą czytnika lub po wpisaniu kodu,
  • Wybieranie rodzaju klienta – ulgowe, normalne, rodzinne itp..,
  • Wybieranie rodzaju płatności – gotówka, przelew, karnet itd…
  • Wpuszczanie wielu osób na jeden rachunek,
  • Wpuszczanie wielu osób na jeden pasek
  • Szybkie wpuszczanie osób na zdefiniowane rodzaje wejść,
  • Możliwość wypożyczania asortymentu podczas wydawania paska klientowi i rozliczania wypożyczalni wraz z rozliczeniem rachunku,
  •  Możliwość bezgotówkowego korzystania z dodatkowych usług (bar mokry, zjeżdżalnia), które będą rozliczane w kasie podczas wyjścia.
  • Przedstawienie dokładnego rozliczenia czasu i miejsca pobytu,
  • Zmiana statusów na paskach, aktywny, wydany, nieaktywny
  • Rozliczanie wejść grupowych jednym paskiem transponderowym,
  •  Drukowanie paragonu po opłaceniu pobytu.
  •  Wyświetlenie listy otwartych rachunków,
  • Zidentyfikowanie numeru paska w celu rozliczenia.
  •  Możliwość drukowania dodatkowego potwierdzenia podczas rozliczenia, jak też w razie potrzeby w każdej chwili.
  •  Możliwość wglądu na listę dokumentów sprzedaży: rachunki, faktury.
  • Możliwość wykonania storna rachunku.
  • W przypadku braku środków na koncie, możliwość automatycznego uzupełnienia salda podczas rozliczenia wejścia na kartę.
  •  Prowadzenie ilościowo – wartościowej ewidencji kart klienckich w systemie.
  •  Zakładanie, likwidacja i edycja kont klientów.
  • Powiązanie konta z kartą transponderową.
  • Możliwość przypisania więcej niż jednej karty do jednego konta.
  •  Możliwość przypisania fotografii do konta i do karty.
  •  Możliwość usuwania karty z konta.
  •  Możliwość zidentyfikowania klienta w przypadku zagubienia, bądź zniszczenia karty, środki na koncie nie przepadają.
  •  Wypłata gotówki z konta klientów.
  •  Wpłata za pomocą bezgotówkowych form płatności, jak przelew, umowa,..
  •  Wydruk potwierdzenia wpłaty i wypłaty z konta KP i KW.
  •  Przesunięcie sald między dwoma kontami.
  •  Przedstawienie i wydruk historii obrotów i zakupów kont.
  •  Pełna ewidencja 3 różnych sald na kontach klienckich (3 stawki VAT na jednym koncie).
  •  Kontrola ważności konta oraz ilości środków posiadanych na koncie podczas wejścia.
  •  Możliwość przypisania różnych upustów indywidualnie do każdego konta.
  •  Możliwość ustawiania czasu ważności kont indywidualnie lub z konfiguracji.
  •  Sprawdzanie stanu konta za pomocą czytnika lub wpisanego numeru karnetu.
  •  Możliwość usuwania operacji z konta.
  •  Funkcja zerowania wartości na „nieważnych” kontach.
  •  Możliwość odwrócenia zerowania stanów kont.
  •  Wydruki raportów z zerowań kont.
  •  Możliwość pobierania i wypłacania kaucji za kartę i wykonania zestawienia ruchu depozytów.
  •  Obsługa zapłat, jako potwierdzenia wpływu środków za pomocą przelewu, bądź umowy.
  •  Szacowanie wartości sald na kontach o stały procent, o stała kwotę, na stałą kwotę.
  •  Możliwość sprawdzania stanu konta w programie, za pomocą czytnika, jak również za pomocą Internetu.
  •  Zaawansowane opcje personalizacji kart i kont – możliwość połączenia karty oraz konta ze zdjęciem klienta.
  •  Wydruki raportów z zerowań kont.
  •  Możliwość pobierania i wypłacania kaucji za kartę i wykonania zestawienia ruchu depozytów.
  •  Obsługa zapłat, jako potwierdzenia wpływu środków za pomocą przelewu, bądź umowy.
  •  Szacowanie wartości sald na kontach o stały procent, o stała kwotę, na stałą kwotę.
  • Możliwość sprawdzania stanu konta w programie, za pomocą czytnika, jak również za pomocą Internetu.
  •  Zaawansowane opcje personalizacji kart i kont – możliwość połączenia karty oraz konta ze zdjęciem klienta.
  •  Możliwość sprzedaży karnetu Open – upoważniającego do nieograniczonej liczby wejść w zdefiniowanej liczbie dni ważności karnetu.
  •  Możliwość sprzedaży karnetu Wszystkie zajęcia z grupy – upoważniającego do wejścia na obiekt w zdefiniowanym czasie ujętym w planie zajęć dla danej grupy, np. kursy nauki pływania.
  • Możliwość sprzedaży karnetu Kilka zajęć z grupy – upoważniający do wejścia na obiekt w wykupionym jednostkowym lub kilkukrotnym czasie ujętym w planie zajęć dla danej grupy np. pojedyncze zajęcia z aerobików.
  •  Możliwość przypisania karnetu do karty klienckiej.
  •  Kontrola czasu pobytu klienta z wykupionym karnetem na obiekcie, w przypadku przekroczenia czasu ujętego w planie możliwość naliczania odpłatności wg cennika.
  •  Możliwość sprawdzania „obecności” klienta na wykupionych zajęciach.
  • Możliwość operowania na zasobach obiektu.
  • Możliwość zdefiniowania czasu pracy pracowników.
  • Możliwość zdefiniowania zabiegów, masaży – pracownikom, do których wykonywania mają uprawnienia.
  •  Możliwość zdefiniowania ilości osób, mogących jednocześnie przebywać na strefie/gabinecie, w którym dokonywany jest zabieg.
  •  Możliwość graficznego rejestrowania w Kalendarzu rezerwacji – zarezerwowanych usług, z możliwością wyboru zdefiniowanej strefy, oraz osoby wykonującej zabieg.
  •  Możliwość rezerwacji w wolnym terminie.
  •  Możliwość rezerwacji cyklicznej.
  •  Kontrolowanie zajętości stref, czasu pracy osoby wykonującej zabieg.
  •  Możliwość rejestrowania rezerwacji na koncie klienckim.
  •  Możliwość dopisywania zrealizowanej usługi do rachunku z poziomu okna Kalendarz rezerwacji.
  •  Możliwość drukowania raportów rezerwacji w dowolnym przedziale czasowym.
  • Identyfikacja osób rezerwujących usługi.
  • Możliwość założenia Użytkownika internetowego, upoważniającego do rezerwcji rejestrowanej na posiadanym już koncie klienckim.
  • Możliwość założenia nowego konta klienckiego podczas pierwszej rezerwacji.
  •  Możliwość opłacenia rezerwacji internetowej z poziomu kartoteki Rezerwacje internetowe.▪ Identyfikacja osób rezerwujących usługi.
  •  Możliwość założenia Użytkownika internetowego, upoważniającego do rezerwcji rejestrowanej na posiadanym już koncie klienckim.
  •  Możliwość założenia nowego konta klienckiego podczas pierwszej rezerwacji.
  •  Możliwość opłacenia rezerwacji internetowej z poziomu kartoteki Rezerwacje internetowe.
  • Utrzymanie kontroli nad bieżącym stanem magazynu oraz działaniami, które na ten stan wpływają.
  •  Zarządzanie kartoteką towarów.
  •  Wystawianie i drukowanie różnego rodzaju dokumentów magazynowych: PZ, WZ, RW, ZZ, MM, RA.
  •  Sporządzanie podstawowych zestawień magazynowych, jak: historia asortymentu, stany magazynowe, zestawienia dokumentów magazynowych, ruchy towarów, kontrola zapasów towarów.
  • Informacja o stanie gotówki kasjera w danej chwili,
  •  Rozdział na wpłaty gotówkowe, przelewem i z karnetów,
  • Rozdzielenie na kaucje i pobrane dopłaty,
  • Rozdzielenie rozliczenia przy pracy wielostanowiskowej.
  •  Sprzedaż towarów i usług bez naliczania czasu na różne formy płatności.
  •  Możliwość grupowania towarów i usług.
  •  Możliwość wprowadzania towarów do magazynu.
  •  Sprzedaż asortymentu jako specyficznego rodzaju usługi – karnet.
  •  Wprowadzanie asortymentu do wypożyczalni i ewidencja stanu wypożyczanego sprzętu.
  • System oprócz rozbudowanych zestawień kasjerskich i sprzedaży posiada raporty statystyczne np..:
  • średnie czasy pobytu dla wszystkich typów klientów w godzinowym przedziale czasu i w danym okresie między datami,
  • raporty ilości osób dla wszystkich typów klientów w godzinowym przedziale czasu i w danym okresie między datami oraz w rozbiciu na kontrahenta, konto klienckie czy daną usługę,
  •  raporty ilości obrotów dla wszystkich typów klientów w godzinowym przedziale czasu i w danym okresie między datami oraz w rozbiciu na kontrahenta, konto klienckie czy daną usługę.
  •  przemieszczania się między strefami płatnymi, w których wysokość opłat jest różnie naliczana,
  •  bezgotówkowych zakupów (np. mokry bar),
  • odczytywania w punktach odczytu informacji o np. czasie pobytu,
  •  otwierania elektronicznych zamków w szafkach basenowych.

[Comments goes here]

Dodaj komentarz

Copyright © TT Soft 2018. Wszelkie prawa zastrzeżone.