Używamy cookies w celach funkcjonalnych, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z witryny oraz w celu tworzenia anonimowych statystyk serwisu. Jeżeli nie blokujesz plików cookies, to zgadzasz się na ich używanie oraz zapisanie w pamięci urządzenia.
Polityka Prywatności    Jak wyłączyć cookies? ROZUMIEM
e-mail : [email protected] Zależy Ci na błyskawicznej konsultacji ? Skorzystaj z czatu online f

Najwyższej jakości produkt typu ESOK na rynku

Obejrzyj film na serwisie YouTube
Więcej

ESOK – Elektroniczny System Obsługi Klienta

Zadaniem Systemu Obsługi Klienta jest rozliczanie osób korzystających z różnych usług, jakie oferuje obiekt. Może obejmować m.in. rejestrację czasu pracy. Ponadto rozliczeniu może podlegać czas pobytu na: niecce basenowej, w saunie, solarium, gabinetach odnowy, barze i innych. Informacje zbierane są z urządzeń rejestrujących – czytników i bramek stanowiących system sterujący, np. bramek basenowych – i gromadzone w komputerowej bazie danych. Ideą funkcjonowania systemu jest naliczanie opłat za rzeczywisty czas trwania usługi. Na podstawie zdefiniowanych cenników i przyjętych taryf oraz zarejestrowanego czasu usługi wyliczana jest automatycznie wysokość opłaty w kasie.

Kontrola dostępu i pracy

Jesteś właścicielem basenu, SPA czy klubu fitness i szukasz systemu do zarządzania różnego rodzaju obiektami, np. sportowymi? ESOK, czyli Elektroniczny System Obsługi Klienta sprawi, że kontrola dostępu do oferowanych przez Ciebie usług będzie znacznie sprawniejsza i dokładniejsza. Nasz system współpracuje z wieloma urządzeniami, m.in. z bramkami i szafkami basenowymi, połykaczami pasków czy tablicami diodowymi. Zainteresowała Cię nasza oferta? Zapraszamy do współpracy już dziś!

Każdy nasz system posiada cztery bezkonkurencyjne cechy

Współpraca z urządzeniami Jednolity Interface Wielopodmiotowość Wieloplatformowość

Cztery bezkonkurencyjne cechy

esok-icon-3 Współpraca z urządzeniami
W skład systemu wchodzą: automaty rozliczeniowe, automaty sprzedażowe, połykacze pasków, terminale parkingowe, bramki, czytniki, tablice świetlne itp.
esok-icon-2 Jednolity interface
Jednkowy wygląd oprogramowania we wszystkich modułach. Brak bałaganu to większa efektywność i ergonomia pracy.
esok-icon-4 Wielopodmiotowość
Rozliczaj inne podmioty gospodarcze (najemców, restauratorów) za pomocą jednolitych raportów i pod tym samym interface'em.
esok-icon-1 Wieloplatformowość
System działa na wielu platformach, do jego obsługi wystarczy przeglądarka internetowa.
esok-icon-5

Nasze doświadczenie przekute w produkt - EObiekt to najlepsze rozwiązanie klasy ESOK na rynku.
Niezawodność, elastyczność oraz gigantyczne możliwości to największe atuty naszego oprogramowania.

Wpuszczaj i rozliczaj Klientów błyskawicznie

Ergnomia systemu pozwala na ekspresowe wpuszczanie i rozliczanie Klienta. To duży plus szczegółnie w obiektach gdzie jest duży przepływ gości.

Kalendarz i zajęcia

Uniwersalne narzędzie pozwalające na tworzeniu zajęć w konkretnych zakresach czasowych i wybranych dniach.
KORZYSTAJ Z ZALET PRZEGLĄDARKI
Korzystaj z zalet przeglądarki - otwieraj poszczególne ekrany programu w osobnych kartach zadbaj o ergonomię swojej pracy.
Administracja i dokumenty.
Panel administracyjny zawiera dostęp do wszystkich funkcji konfiguracyjnych systemu. Jego widoczność dla operatora zależna jest od dostępu do tej roli.
Wejście na obiekt.
Szybko wpuszczaj i rozliczaj swoich Klientów. W przypadku potrzeby przedstaw Klientowi szczegółową historię jego pobytu oraz przedstaw mu ofertę sprzedaży łączonej.
Statystyki
System posiada raporty statystyczne przedstawiające dane rejestrowane w oparciu o zapisane rachunki. W raportach dane prezentowane mogą być ogólnie lub szczegółowo.
esok-icon-5

Od dzisiaj to będzie Twoje ulubione narzędzie

System powstawał wraz z współpracą z wieloma obiektami i kasjerami. Zrobiliśmy system który
nie tylko zadba o ergonomię Twojej pracy ale także zaskoczy mnóstwem możliwości

EObiekt
dla każdego obiektu

Elektroniczny System Obsługi Klienta proponujemy każdemu obiektowi który w jakikolwiek sposób nalicza opłaty za pobyt.
  • Muzea
  • Sauny
  • Fitness
  • Baseny
  • Aquaparki
  • Obiekty wypoczynkowe
esok-icon-1 Intuicyjny i niezawodny
EObiekt jest oprogramowaniem multizadaniowym o ogromnych możliwościach konfiguracyjnych. Definiuj bilety i rodzaje wejść na zasadzie otwartego rachunku i klasycznych wejściówek, prowadź Klientom konta wraz z kartami sprawdzając saldo i historię ich rozliczeń, prowadź ankiety marketingowe na wyjściu z obiektu i przez Internet. Dodaj kolejne moduły do EObiektu, na jednej i szybkiej bazie danych: sprzedaż barowa, magazyny i receptury, zaawansowana kontrola dostępu, obsługa parkingu, obsługa wypożyczalni i wiele innych.
esok-icon-2 Dopasowany do każdej specyfikacji
Nasze rozwiązanie umożliwia dopasowanie się do specyfiki każdego obiektu, stając się funkcjonalnym i dopasowanym narzędziem do kompleksowego zarządzania sprzedażą i nie tylko. Skorzystaj z możliwości dowolnego definiowania i taryfowania stref, przeglądaj wielopoziomowe analizy sprzedaży a także jej sezonowości i szacunkowej wartości w przyszłości, integruj nasz program z systemami finansowo-księgowymi tworząc automatyczną maszynę do rozliczeń.

Bezkonkurencyjna sprzedaż i rezerwacja internetowa

Szybko wpuszczaj i rozliczaj swoich Klientów. W przypadku potrzeby przedstaw Klientowi szczegółową historię jego pobytu oraz przedstaw mu ofertę sprzedaży łączonej.
  • Skład oferty obejmuje:
  • Tworzenie stron www
  • Tworzenie rezerwacji i sprzedaży na telefon
  • Integracja z PayU
  • Prowadzenie dokumentacji
  • Pomoc w księgowości
  • Możliwość wyświetlania informacji z systemu na stronie
Więcej

Mobilna Aplikacja
dla EObiekt

Więcej

Tworzenie stron www

Więcej

Poznaj serwis i pomoc za którą nas cenią 24/7 w tygodniu

Więcej

Strefy

  • Dowolne przechodzenie pomiędzy strefami,
  • Przypisanie opłaty za czas pobytu na strefie,
  • Przypisanie opłaty za wejście na strefę,
  • Ewidencjonowanie czasu pobytu na poszczególnych strefach.v

Wystawianie faktur

  • Przeniesienie danych z rozliczenia klienta do faktury,
  • Możliwość edycji przeniesionych danych,
  • Dodawania, usuwanie z bazy klientów i kontrahentów,
  • Dodawanie, usuwanie z bazy towarów i usług,
  • Automatyczne wystawianie faktur za zbiorowe i występujące okresowo usługi,
  • Wystawianie korekt do faktur,
  • Wystawianie duplikatów faktur,
  • Drukowanie faktur wystawionych i wystawianych w formie graficznej i tekstowej w zależności od konfiguracji,
  • Przeszukiwanie faktur według różnych kluczy,
  • Raporty z wprowadzonych faktur.

Definiowanie cennika

  • Opłata za pobyt naliczana z rozdzielczością do 1 min,
  • Zróżnicowanie ceny w ciągu dnia,
  • Zróżnicowanie ceny w ciągu tygodnia,
  • Zróżnicowanie ceny w zależności od sposobu płatności,
  • Zróżnicowanie ceny w zależności od typu klienta,
  • Dowolne naliczanie przedpłat,
  • Jednorazowa opłata za skorzystanie z usługi.

Obsługa programu

  • Logowanie kasjerów w celu identyfikacji wykonywanych czynności,
  • Dodawanie, usuwanie i zmiana kasjerów,
  • Dodawanie, usuwanie i zmiana osób o wyższych uprawnieniach,
  • Zmiany i korekta dostępne tylko dla wyżej wspomnianych osób,
  • Sprawdzenie ilości osób przebywających na basenie,
  • Wprowadzanie osób z rachunku grupowego na strefę niepłatną,
  • Wprowadzanie i modyfikacja dostępnych pasków transponderowych,
  • Na stanowiskach kasowych stosowany jest system Windows, podczas gdy baza danych operuje w środowisku LINUX. Stanowi to idealne połączenie niezawodności z uniwersalnością.
  • Osoby pracujące na kasach mogą używać aplikacji biurowych bez zmiany systemu operacyjnego (jak to ma miejsce w przypadku obsługi przez terminale).
  • Bezpośrednie sterowanie szafkami z poziomu aplikacji ESOK - widoczna bieżąca zajętość.
  • Replikacja danych między obiektami. Jest to dwukierunkowe rozprowadzanie danych, zarówno od serwera, jak i od klientów, które mogły być również przeprowadzone bez połączenia pomiędzy serwerami.

Sprzedaż wejścia na basen

  • Powiązanie z paskiem transponderowym,
  • Wydawanie paska za pomocą czytnika lub po wpisaniu kodu,
  • Wybieranie rodzaju klienta - ulgowe, normalne, rodzinne itp..,
  • Wybieranie rodzaju płatności - gotówka, przelew, karnet itd...
  • Wpuszczanie wielu osób na jeden rachunek,
  • Wpuszczanie wielu osób na jeden pasek
  • Szybkie wpuszczanie osób na zdefiniowane rodzaje wejść,
  • Możliwość wypożyczania asortymentu podczas wydawania paska klientowi i rozliczania wypożyczalni wraz z rozliczeniem rachunku,
  • Możliwość bezgotówkowego korzystania z dodatkowych usług (bar mokry, zjeżdżalnia), które będą rozliczane w kasie podczas wyjścia.

Rozliczanie klienta za pomocą paska transponderowego

  • Przedstawienie dokładnego rozliczenia czasu i miejsca pobytu,
  • Zmiana statusów na paskach, aktywny, wydany, nieaktywny
  • Rozliczanie wejść grupowych jednym paskiem transponderowym,
  • Drukowanie paragonu po opłaceniu pobytu.
  • Wyświetlenie listy otwartych rachunków,
  • Zidentyfikowanie numeru paska w celu rozliczenia.
  • Możliwość drukowania dodatkowego potwierdzenia podczas rozliczenia, jak też w razie potrzeby w każdej chwili.
  • Możliwość wglądu na listę dokumentów sprzedaży: rachunki, faktury.
  • Możliwość wykonania storna rachunku.
  • W przypadku braku środków na koncie, możliwość automatycznego uzupełnienia salda podczas rozliczenia wejścia na kartę.

Obsługa karnetów

  • Prowadzenie ilościowo - wartościowej ewidencji kart klienckich w systemie.
  • Zakładanie, likwidacja i edycja kont klientów.
  • Powiązanie konta z kartą transponderową.
  • Możliwość przypisania więcej niż jednej karty do jednego konta.
  • Możliwość przypisania fotografii do konta i do karty.
  • Możliwość usuwania karty z konta.
  • Możliwość zidentyfikowania klienta w przypadku zagubienia, bądź zniszczenia karty, środki na koncie nie przepadają.
  • Wypłata gotówki z konta klientów.
  • Wpłata za pomocą bezgotówkowych form płatności, jak przelew, umowa,..
  • Wydruk potwierdzenia wpłaty i wypłaty z konta KP i KW.
  • Przesunięcie sald między dwoma kontami.
  • Przedstawienie i wydruk historii obrotów i zakupów kont.
  • Pełna ewidencja 3 różnych sald na kontach klienckich (3 stawki VAT na jednym koncie).
  • Kontrola ważności konta oraz ilości środków posiadanych na koncie podczas wejścia.
  • Możliwość przypisania różnych upustów indywidualnie do każdego konta.
  • Możliwość ustawiania czasu ważności kont indywidualnie lub z konfiguracji.
  • Sprawdzanie stanu konta za pomocą czytnika lub wpisanego numeru karnetu.
  • Możliwość usuwania operacji z konta.
  • Funkcja zerowania wartości na "nieważnych" kontach.
  • Możliwość odwrócenia zerowania stanów kont.
  • Wydruki raportów z zerowań kont.
  • Możliwość pobierania i wypłacania kaucji za kartę i wykonania zestawienia ruchu depozytów.
  • Obsługa zapłat, jako potwierdzenia wpływu środków za pomocą przelewu, bądź umowy.
  • Szacowanie wartości sald na kontach o stały procent, o stała kwotę, na stałą kwotę.
  • Możliwość sprawdzania stanu konta w programie, za pomocą czytnika, jak również za pomocą Internetu.
  • Zaawansowane opcje personalizacji kart i kont - możliwość połączenia karty oraz konta ze zdjęciem klienta.
  • Wydruki raportów z zerowań kont.
  • Możliwość pobierania i wypłacania kaucji za kartę i wykonania zestawienia ruchu depozytów.
  • Obsługa zapłat, jako potwierdzenia wpływu środków za pomocą przelewu, bądź umowy.
  • Szacowanie wartości sald na kontach o stały procent, o stała kwotę, na stałą kwotę.
  • Możliwość sprawdzania stanu konta w programie, za pomocą czytnika, jak również za pomocą Internetu.
  • Zaawansowane opcje personalizacji kart i kont - możliwość połączenia karty oraz konta ze zdjęciem klienta.
  • Możliwość sprzedaży karnetu Open - upoważniającego do nieograniczonej liczby wejść w zdefiniowanej liczbie dni ważności karnetu.
  • Możliwość sprzedaży karnetu Wszystkie zajęcia z grupy - upoważniającego do wejścia na obiekt w zdefiniowanym czasie ujętym w planie zajęć dla danej grupy, np. kursy nauki pływania.
  • Możliwość sprzedaży karnetu Kilka zajęć z grupy - upoważniający do wejścia na obiekt w wykupionym jednostkowym lub kilkukrotnym czasie ujętym w planie zajęć dla danej grupy np. pojedyncze zajęcia z aerobików.
  • Możliwość przypisania karnetu do karty klienckiej.
  • Kontrola czasu pobytu klienta z wykupionym karnetem na obiekcie, w przypadku przekroczenia czasu ujętego w planie możliwość naliczania odpłatności wg cennika.
  • Możliwość sprawdzania "obecności" klienta na wykupionych zajęciach.

Obsługa rezerwacji zabiegów

  • Możliwość operowania na zasobach obiektu.
  • Możliwość zdefiniowania czasu pracy pracowników.
  • Możliwość zdefiniowania zabiegów, masaży – pracownikom, do których wykonywania mają uprawnienia.
  • Możliwość zdefiniowania ilości osób, mogących jednocześnie przebywać na strefie/gabinecie, w którym dokonywany jest zabieg.
  • Możliwość graficznego rejestrowania w Kalendarzu rezerwacji - zarezerwowanych usług, z możliwością wyboru zdefiniowanej strefy, oraz osoby wykonującej zabieg.
  • Możliwość rezerwacji w wolnym terminie.
  • Możliwość rezerwacji cyklicznej.
  • Kontrolowanie zajętości stref, czasu pracy osoby wykonującej zabieg.
  • Możliwość rejestrowania rezerwacji na koncie klienckim.
  • Możliwość dopisywania zrealizowanej usługi do rachunku z poziomu okna Kalendarz rezerwacji.
  • Możliwość drukowania raportów rezerwacji w dowolnym przedziale czasowym.

Obsługa rezerwacji internetowych

  • Identyfikacja osób rezerwujących usługi.
  • Możliwość założenia Użytkownika internetowego, upoważniającego do rezerwcji rejestrowanej na posiadanym już koncie klienckim.
  • Możliwość założenia nowego konta klienckiego podczas pierwszej rezerwacji.
  • Możliwość opłacenia rezerwacji internetowej z poziomu kartoteki Rezerwacje internetowe.▪ Identyfikacja osób rezerwujących usługi.
  • Możliwość założenia Użytkownika internetowego, upoważniającego do rezerwcji rejestrowanej na posiadanym już koncie klienckim.
  • Możliwość założenia nowego konta klienckiego podczas pierwszej rezerwacji.
  • Możliwość opłacenia rezerwacji internetowej z poziomu kartoteki Rezerwacje internetowe.

Obsługa magazynów

  • Utrzymanie kontroli nad bieżącym stanem magazynu oraz działaniami, które na ten stan wpływają.
  • Zarządzanie kartoteką towarów.
  • Wystawianie i drukowanie różnego rodzaju dokumentów magazynowych: PZ, WZ, RW, ZZ, MM, RA.
  • Sporządzanie podstawowych zestawień magazynowych, jak: historia asortymentu, stany magazynowe, zestawienia dokumentów magazynowych, ruchy towarów, kontrola zapasów towarów.

Rozliczanie kasjerów - raporty

  • Informacja o stanie gotówki kasjera w danej chwili,
  • Rozdział na wpłaty gotówkowe, przelewem i z karnetów,
  • Rozdzielenie na kaucje i pobrane dopłaty,
  • Rozdzielenie rozliczenia przy pracy wielostanowiskowej.

Sprzedaż ręczna

  • Sprzedaż towarów i usług bez naliczania czasu na różne formy płatności.
  • Możliwość grupowania towarów i usług.
  • Możliwość wprowadzania towarów do magazynu.
  • Sprzedaż asortymentu jako specyficznego rodzaju usługi - karnet.
  • Wprowadzanie asortymentu do wypożyczalni i ewidencja stanu wypożyczanego sprzętu.

Raporty i statystyki

  • System oprócz rozbudowanych zestawień kasjerskich i sprzedaży posiada raporty statystyczne np..:
  • średnie czasy pobytu dla wszystkich typów klientów w godzinowym przedziale czasu i w danym okresie między datami,
  • raporty ilości osób dla wszystkich typów klientów w godzinowym przedziale czasu i w danym okresie między datami oraz w rozbiciu na kontrahenta, konto klienckie czy daną usługę,
  • raporty ilości obrotów dla wszystkich typów klientów w godzinowym przedziale czasu i w danym okresie między datami oraz w rozbiciu na kontrahenta, konto klienckie czy daną usługę.
  • Obsługa systemu z punktu widzenia klienta została maksymalnie uproszczona. Nośnikiem informacji jest transponderowy układ zbliżeniowy w postaci paska na rękę, breloczka, karty itp.., nazywany identyfikatorem. Na pasku umieszczony jest numer szafki oraz klucz do niej w rozwiązaniu z zamkami mechanicznymi. Otrzymywane w kasie identyfikatory służą do:
  • przemieszczania się między strefami płatnymi, w których wysokość opłat jest różnie naliczana,
  • bezgotówkowych zakupów (np. mokry bar),
  • odczytywania w punktach odczytu informacji o np. czasie pobytu,
  • otwierania elektronicznych zamków w szafkach basenowych.