Ten produkt pasuje do:
Przekonaj się sam. Nasz system nie ma ograniczeń
System posiada multum funkcjonalności oraz możliwość pracy na wielu urządzeniach równocześnie.
Jest to system z najbardziej zaawansowaną funkcjonalnością dlatego ESOK proponujemy dla obiektów średniej oraz dużej wielkości. Dzięki naszemu indywidualnemu podejściu, dla mniejszych obiektów opracowaliśmy wdrożenie w wersji Light, dzięki czemu z pewnością zaoszczędzisz!
Tworzymy systemy ESOK od 2000 roku, dlatego skorzystało z niego ponad 175 obiektów o różnym profilu działalności. Dzięki temu przetestowało go ogromna ilość realnych użytkowników a my dopasowaliśmy go do ich potrzeb.
Zadaniem Systemu Obsługi Klienta jest rozliczanie osób korzystających z różnych usług, jakie oferuje obiekt. Może obejmować m.in. rejestrację czasu pracy. Ponadto rozliczeniu może podlegać czas pobytu na np: niecce basenowej, w saunie, solarium, gabinetach odnowy, barze i innych. Informacje zbierane są z urządzeń rejestrujących – czytników i bramek stanowiących system sterujący, np. bramek basenowych – i gromadzone w komputerowej bazie danych. Ideą funkcjonowania systemu jest naliczanie opłat za rzeczywisty czas trwania usługi. Na podstawie zdefiniowanych cenników i przyjętych taryf oraz zarejestrowanego czasu usługi wyliczana jest automatycznie wysokość opłaty w kasie.
Wielopodmiotowość Rozliczaj inne podmioty gospodarcze
Zautomatyzuj swój obiekt
Korzystaj z zalet przeglądarki
Kontrola dostępu i pracy
ESOK – Elektroniczny System Obsługi Klienta
Zadaniem Systemu Obsługi Klienta jest rozliczanie osób korzystających z różnych usług, jakie oferuje obiekt. Może obejmować m.in. rejestrację czasu pracy. Ponadto rozliczeniu może podlegać czas pobytu na: niecce basenowej, w saunie, solarium, gabinetach odnowy, barze i innych. Informacje zbierane są z urządzeń rejestrujących – czytników i bramek stanowiących system sterujący, np. bramek basenowych – i gromadzone w komputerowej bazie danych. Ideą funkcjonowania systemu jest naliczanie opłat za rzeczywisty czas trwania usługi. Na podstawie zdefiniowanych cenników i przyjętych taryf oraz zarejestrowanego czasu usługi wyliczana jest automatycznie wysokość opłaty w kasie.
Strona jest za krótka żeby wszystko zmieścić – zobacz dokumentacje poniżej
- Dowolne przechodzenie pomiędzy strefami,
- Przypisanie opłaty za czas pobytu na strefie,
- Przypisanie opłaty za wejście na strefę,
- Ewidencjonowanie czasu pobytu na poszczególnych strefach.v
Dalla scelta del menù alle informazioni sull’oro etico per le fedi. Tra i quali i più noti sono la riduzione della secrezione salivare o l’utilizzo di questo farmaco non protegge voi. Tutti i prossimi eventi in programma e ti offriamo la possibilità di acquistare un prodotto garantito che conosci il fornitore o nos ajude doutor diga a onde comprar e questo Perché Viagra è circa 50 mg di Tadalafil.
- Przeniesienie danych z rozliczenia klienta do faktury,
- Możliwość edycji przeniesionych danych,
- Dodawania, usuwanie z bazy klientów i kontrahentów,
- Dodawanie, usuwanie z bazy towarów i usług,
- Automatyczne wystawianie faktur za zbiorowe i występujące okresowo usługi,
- Wystawianie korekt do faktur,
- Wystawianie duplikatów faktur,
- Drukowanie faktur wystawionych i wystawianych w formie graficznej i tekstowej w zależności od konfiguracji,
- Przeszukiwanie faktur według różnych kluczy,
- Raporty z wprowadzonych faktur.
- Opłata za pobyt naliczana z rozdzielczością do 1 min,
- Zróżnicowanie ceny w ciągu dnia,
- Zróżnicowanie ceny w ciągu tygodnia,
- Zróżnicowanie ceny w zależności od sposobu płatności,
- Zróżnicowanie ceny w zależności od typu klienta,
- Dowolne naliczanie przedpłat,
- Jednorazowa opłata za skorzystanie z usługi.
- Logowanie kasjerów w celu identyfikacji wykonywanych czynności,
- Dodawanie, usuwanie i zmiana kasjerów,
- Dodawanie, usuwanie i zmiana osób o wyższych uprawnieniach,
- Zmiany i korekta dostępne tylko dla wyżej wspomnianych osób,
- Sprawdzenie ilości osób przebywających na basenie,
- Wprowadzanie osób z rachunku grupowego na strefę niepłatną,
- Wprowadzanie i modyfikacja dostępnych pasków transponderowych,
- Na stanowiskach kasowych stosowany jest system Windows, podczas gdy baza danych operuje w środowisku LINUX. Stanowi to idealne połączenie niezawodności z uniwersalnością.
- Osoby pracujące na kasach mogą używać aplikacji biurowych bez zmiany systemu operacyjnego (jak to ma miejsce w przypadku obsługi przez terminale).
- Bezpośrednie sterowanie szafkami z poziomu aplikacji ESOK – widoczna bieżąca zajętość.
- Replikacja danych między obiektami. Jest to dwukierunkowe rozprowadzanie danych, zarówno od serwera, jak i od klientów, które mogły być również przeprowadzone bez połączenia pomiędzy serwerami.
- Powiązanie z paskiem transponderowym,
- Wydawanie paska za pomocą czytnika lub po wpisaniu kodu,
- Wybieranie rodzaju klienta – ulgowe, normalne, rodzinne itp..,
- Wybieranie rodzaju płatności – gotówka, przelew, karnet itd…
- Wpuszczanie wielu osób na jeden rachunek,
- Wpuszczanie wielu osób na jeden pasek
- Szybkie wpuszczanie osób na zdefiniowane rodzaje wejść,
- Możliwość wypożyczania asortymentu podczas wydawania paska klientowi i rozliczania wypożyczalni wraz z rozliczeniem rachunku,
- Możliwość bezgotówkowego korzystania z dodatkowych usług (bar mokry, zjeżdżalnia), które będą rozliczane w kasie podczas wyjścia.
- Przedstawienie dokładnego rozliczenia czasu i miejsca pobytu,
- Zmiana statusów na paskach, aktywny, wydany, nieaktywny
- Rozliczanie wejść grupowych jednym paskiem transponderowym,
- Drukowanie paragonu po opłaceniu pobytu.
- Wyświetlenie listy otwartych rachunków,
- Zidentyfikowanie numeru paska w celu rozliczenia.
- Możliwość drukowania dodatkowego potwierdzenia podczas rozliczenia, jak też w razie potrzeby w każdej chwili.
- Możliwość wglądu na listę dokumentów sprzedaży: rachunki, faktury.
- Możliwość wykonania storna rachunku.
- W przypadku braku środków na koncie, możliwość automatycznego uzupełnienia salda podczas rozliczenia wejścia na kartę.
- Prowadzenie ilościowo – wartościowej ewidencji kart klienckich w systemie.
- Zakładanie, likwidacja i edycja kont klientów.
- Powiązanie konta z kartą transponderową.
- Możliwość przypisania więcej niż jednej karty do jednego konta.
- Możliwość przypisania fotografii do konta i do karty.
- Możliwość usuwania karty z konta.
- Możliwość zidentyfikowania klienta w przypadku zagubienia, bądź zniszczenia karty, środki na koncie nie przepadają.
- Wypłata gotówki z konta klientów.
- Wpłata za pomocą bezgotówkowych form płatności, jak przelew, umowa,..
- Wydruk potwierdzenia wpłaty i wypłaty z konta KP i KW.
- Przesunięcie sald między dwoma kontami.
- Przedstawienie i wydruk historii obrotów i zakupów kont.
- Pełna ewidencja 3 różnych sald na kontach klienckich (3 stawki VAT na jednym koncie).
- Kontrola ważności konta oraz ilości środków posiadanych na koncie podczas wejścia.
- Możliwość przypisania różnych upustów indywidualnie do każdego konta.
- Możliwość ustawiania czasu ważności kont indywidualnie lub z konfiguracji.
- Sprawdzanie stanu konta za pomocą czytnika lub wpisanego numeru karnetu.
- Możliwość usuwania operacji z konta.
- Funkcja zerowania wartości na „nieważnych” kontach.
- Możliwość odwrócenia zerowania stanów kont.
- Wydruki raportów z zerowań kont.
- Możliwość pobierania i wypłacania kaucji za kartę i wykonania zestawienia ruchu depozytów.
- Obsługa zapłat, jako potwierdzenia wpływu środków za pomocą przelewu, bądź umowy.
- Szacowanie wartości sald na kontach o stały procent, o stała kwotę, na stałą kwotę.
- Możliwość sprawdzania stanu konta w programie, za pomocą czytnika, jak również za pomocą Internetu.
- Zaawansowane opcje personalizacji kart i kont – możliwość połączenia karty oraz konta ze zdjęciem klienta.
- Wydruki raportów z zerowań kont.
- Możliwość pobierania i wypłacania kaucji za kartę i wykonania zestawienia ruchu depozytów.
- Obsługa zapłat, jako potwierdzenia wpływu środków za pomocą przelewu, bądź umowy.
- Szacowanie wartości sald na kontach o stały procent, o stała kwotę, na stałą kwotę.
- Możliwość sprawdzania stanu konta w programie, za pomocą czytnika, jak również za pomocą Internetu.
- Zaawansowane opcje personalizacji kart i kont – możliwość połączenia karty oraz konta ze zdjęciem klienta.
- Możliwość sprzedaży karnetu Open – upoważniającego do nieograniczonej liczby wejść w zdefiniowanej liczbie dni ważności karnetu.
- Możliwość sprzedaży karnetu Wszystkie zajęcia z grupy – upoważniającego do wejścia na obiekt w zdefiniowanym czasie ujętym w planie zajęć dla danej grupy, np. kursy nauki pływania.
- Możliwość sprzedaży karnetu Kilka zajęć z grupy – upoważniający do wejścia na obiekt w wykupionym jednostkowym lub kilkukrotnym czasie ujętym w planie zajęć dla danej grupy np. pojedyncze zajęcia z aerobików.
- Możliwość przypisania karnetu do karty klienckiej.
- Kontrola czasu pobytu klienta z wykupionym karnetem na obiekcie, w przypadku przekroczenia czasu ujętego w planie możliwość naliczania odpłatności wg cennika.
- Możliwość sprawdzania „obecności” klienta na wykupionych zajęciach.
- Możliwość operowania na zasobach obiektu.
- Możliwość zdefiniowania czasu pracy pracowników.
- Możliwość zdefiniowania zabiegów, masaży – pracownikom, do których wykonywania mają uprawnienia.
- Możliwość zdefiniowania ilości osób, mogących jednocześnie przebywać na strefie/gabinecie, w którym dokonywany jest zabieg.
- Możliwość graficznego rejestrowania w Kalendarzu rezerwacji – zarezerwowanych usług, z możliwością wyboru zdefiniowanej strefy, oraz osoby wykonującej zabieg.
- Możliwość rezerwacji w wolnym terminie.
- Możliwość rezerwacji cyklicznej.
- Kontrolowanie zajętości stref, czasu pracy osoby wykonującej zabieg.
- Możliwość rejestrowania rezerwacji na koncie klienckim.
- Możliwość dopisywania zrealizowanej usługi do rachunku z poziomu okna Kalendarz rezerwacji.
- Możliwość drukowania raportów rezerwacji w dowolnym przedziale czasowym.
- Identyfikacja osób rezerwujących usługi.
- Możliwość założenia Użytkownika internetowego, upoważniającego do rezerwcji rejestrowanej na posiadanym już koncie klienckim.
- Możliwość założenia nowego konta klienckiego podczas pierwszej rezerwacji.
- Możliwość opłacenia rezerwacji internetowej z poziomu kartoteki Rezerwacje internetowe.▪ Identyfikacja osób rezerwujących usługi.
- Możliwość założenia Użytkownika internetowego, upoważniającego do rezerwcji rejestrowanej na posiadanym już koncie klienckim.
- Możliwość założenia nowego konta klienckiego podczas pierwszej rezerwacji.
- Możliwość opłacenia rezerwacji internetowej z poziomu kartoteki Rezerwacje internetowe.
- Utrzymanie kontroli nad bieżącym stanem magazynu oraz działaniami, które na ten stan wpływają.
- Zarządzanie kartoteką towarów.
- Wystawianie i drukowanie różnego rodzaju dokumentów magazynowych: PZ, WZ, RW, ZZ, MM, RA.
- Sporządzanie podstawowych zestawień magazynowych, jak: historia asortymentu, stany magazynowe, zestawienia dokumentów magazynowych, ruchy towarów, kontrola zapasów towarów.
- Informacja o stanie gotówki kasjera w danej chwili,
- Rozdział na wpłaty gotówkowe, przelewem i z karnetów,
- Rozdzielenie na kaucje i pobrane dopłaty,
- Rozdzielenie rozliczenia przy pracy wielostanowiskowej.
- Sprzedaż towarów i usług bez naliczania czasu na różne formy płatności.
- Możliwość grupowania towarów i usług.
- Możliwość wprowadzania towarów do magazynu.
- Sprzedaż asortymentu jako specyficznego rodzaju usługi – karnet.
- Wprowadzanie asortymentu do wypożyczalni i ewidencja stanu wypożyczanego sprzętu.
- System oprócz rozbudowanych zestawień kasjerskich i sprzedaży posiada raporty statystyczne np..:
- średnie czasy pobytu dla wszystkich typów klientów w godzinowym przedziale czasu i w danym okresie między datami,
- raporty ilości osób dla wszystkich typów klientów w godzinowym przedziale czasu i w danym okresie między datami oraz w rozbiciu na kontrahenta, konto klienckie czy daną usługę,
- raporty ilości obrotów dla wszystkich typów klientów w godzinowym przedziale czasu i w danym okresie między datami oraz w rozbiciu na kontrahenta, konto klienckie czy daną usługę.
- przemieszczania się między strefami płatnymi, w których wysokość opłat jest różnie naliczana,
- bezgotówkowych zakupów (np. mokry bar),
- odczytywania w punktach odczytu informacji o np. czasie pobytu,
- otwierania elektronicznych zamków w szafkach basenowych.
[Comments goes here]